Tuesday 15 August 2017

Bakalaura studijas VIA University College Campus Horsens Dānijā: Aigas stāsts

Līdz ar pēdējā mācību gada izskaņu, Aiga devās uz Horsensas pilsētu Dānijā, lai tur uzsāktu mārketinga menedžmenta studijas VIA University College Campus Horsensas filiālē (VIA University College Campus Horsens). Nu jau Aiga augstskolu ir absolvējusi un dalās savā pieredzē ar mums.



Kā tu vērtē augstskolas vidi?

Visi studenti skolā var atrasties 24/7, arī svētku dienās un brīvdienās. Studiju telpas un lounge areas, kā arī printeri ir pieejami vienmēr. Skolā var ne tikai mācīties, bet arī atpūsties ar draugiem.

Kāds ir studiju programmas saturs?

Saturs ir ļoti plašs un mācību viela tiek pasniegta ļoti ātrā tempā. Man patīk tas, ka skolotāji savstarpēji saskaņo tematus tā, lai vienlaikus tas būtu pasniegts visos priekšmetos un no visiem rakursiem. Tā mēs katru tematu iepazīstam ātri un padziļināti.

Un kā ir ar mācību slodzi?

Slodze ir tāda, kādu tu pats to veido. Šeit neviens tev neliek mācīties un nenosoda, ja tu to nedari. Mājasdarbi ir, bet jau atkal - tā ir tava izvēle, vai pildīt tos, vai nē. Semestra vidū un beigās ir projekti, bet, ja neskaita eksāmenus, citu pārbaudījumu nav. Eksāmeni gan ir grūti, tāpēc rezultāti ir atkarīgi no tevis un tā, cik ļoti tu tiem gatavojies.



Kādi ir augstskolas pasniedzēji un studiju biedri?

Pasniedzēji ir ļoti pretimnākoši un atsaucīgi. Mums katru otro mēnesi ir jāraksta savs viedoklis par katru pasniedzēju un priekšmetu, un mūsu viedokļi tiešām tiek ņemti vērā, jo mācību veids un programma pastāvīgi tiek mainīta.

Programmā mēs sākumā bijām 223 studenti, kas bija sadalīti piecās klasēs, taču 2. semestra sākumā mēs palikām tikai trīs klases. Manā klasē ir 43 studenti, bet sastāvs mainās katru mēnesi. Sākumā es biju vienīgā latviete savā klasē, bet tagad mēs jau esam trīs latvieši. Studentu daudzveidība ir liela - sākot no Austrālijas, līdz pat Gambijai. Ļoti daudz ir studentu no Baltijas valstīm, Slovākijas un Bulgārijas. Klase ir ļoti draudzīga, jo mūsu studiju grupas pastāvīgi tiek mainītas un tādā veidā mēs viens otru iepazīstam.

Kādas ir brīvā laika pavadīšanas iespējas?

Augstskolā ir ļoti daudz dažādu interešu klubu, notiek daudz pasākumu un ballīšu. Ir arī studentu bārs un studentu kafejnīca (visaktuālākais studentu dzīvē ir vietējie bāri, it īpaši Mad Americans. Šajā bārā ir labākā mūzika, un koncertē pazīstami mūziķi).

Tāpat skolai ir sava mūzikas grupa un mūzikas istaba, kur var iet spēlēt dažādus instrumentus. Sports ir ļoti liela skolas sastāvdaļa -  piedāvājumā ir volejbola treniņi, handbols, cross fit, insane training acro yoga, kā arī vairākas deju apmācības. Notiek arī ekskursijas uz interesantām vietām Dānijā.




Kā ir ar dzīvesvietas atrašanu?

Dzīvesvietu atrast ir diezgan viegli, svarīgākais ir, cik tu var atļauties tērēt par savu dzīvesvietu. Jāņem vērā arī tas, ka pirmajā mēnesī ir jāmaksā depozīts, kas parasti ir diezgan liela summa. Tāpēc iesaku meklēt dzīvesvietu jau laikus. Es pati savu dzīvokli atradu jau jūnijā un tad maksāju īri, kamēr vēl biju Latvijā.

Un kādas ir darba iespējas Horsensā?

Darba iespēju nav īpaši daudz, bet, ja labi meklē, darbu var atrast. Pati strādāju pavisam citā pilsētā. Tāpēc, ja vēlaties gan strādāt, gan mācīties, iesaku dzīvot un strādāt Aarhus, jo tur darba iespēju ir ļoti daudz. Kā arī, ja ir iespēja, iesaku uz Dāniju braukt ar savu mašīnu, jo tad darbs būs garantēts jebkurā pilsētā.

Ar kādām izmaksām būtu jārēķinās?

Pirmais mēnesis ir tas trakākais, jo jāmaksā īre, depozīts, jāpērk mēbeles un trauki, ritenis, pārtika utt. Man pirmajā mēnesī kopā sanāca iztērēt ap 1800 eiro, bet pēc tam jau ir vieglāk. Tagad man mēnesī dzīvošanai vajag apmēram 200 eiro. Ļoti iesaku pievienoties visās studentu grupās, kas ir atrodamas Facebook - tādā veidā var atrast ļoti lētas mēbeles un sadzīves lietas, reizēm tās pat atdod par brīvu.


Dream Foundation komanda priecājas par Aigas pozitīvo pieredzi Dānijā!

Ja arī Tevi ieinteresējušas studijas ārzemēs, seko mums Facebook vai piesakies uz bezmaksas konsultāciju, un uzzini vairāk!


Ja gribi uzzināt vairāk par studijām VIA University College Campus Horsensas filiālē, klikšķini šeit!

25 comments:

  1. LENDING-TREE grupa INC


    Vai esat izvēlējies, kur saņemt kredītus?

    Aizdevums, lai viegli nomaksātu savu parādu?
    Aizdevums tāda biznesa uzsākšanai, kuru vēlaties veikt?
    Aizdevums izglītības vajadzībām?
    Aizdevums dzīvokļa iegādei?
    Aizdevums šīs sapņu automašīnas iegādei?

    Vairs nemeklējiet vairāk, AIZDEVUMA KOKS INC piedāvā aizdevumus
    Nav slēptu maksājumu no 1 000 līdz 20 000 000 EUR / USD / POUNDS
    Ar ļoti zemu līdzdalības līmeni - 3%
    Mēs esam izveidojuši kreditēšanas un piegādes tīklu
    finansiāla palīdzība klientiem visā pasaulē.

    Mēs cenšamies saglabāt savu izcilības līmeni
    Piedāvājot mūsu pakalpojumus jebkurā diennakts laikā.
    Mēs piešķiram aizdevumu tiem, kam nepieciešama finansiāla palīdzība no 1 līdz
    20 gadi

    Mūsu pakalpojumi ietver arī

    . reāls finansējums
    . nekustamā īpašuma investors,
    . celtniecības aizdevumi,
    . uzņēmējdarbības uzsākšanas aizdevumi,
    . mājokļa aizdevumi
    . Patēriņa aizdevumi,
    . FHA aizdevumi,
    . personīgie aizdevumi,
    . auto aizdevumi un
    utt. Ja jums ir nepieciešams aizdevums vai finansiāla palīdzība, sazinieties ar mums

    e-pasts: lendingtreegroupinc@gmail.com

    e-pasts: lending-tree@outlook.com

    WhatsApp: +1 213 419 2419

    Ar siltu apsvēršanu

    ReplyDelete
  2. Labdien, paldies Markam Viljamsam, kurš aizdeva man aizdevumu, lai šodien glābtu mana slimā bērna dzīvību, lūdzu, ikvienu, ja jums ir nepieciešams steidzams aizdevuma e-pasts: markwilliamstrustfirm@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Sveiki, laipni lūdzam Spotcap Global Financial Services, mani sauc Klaudija Kleina, es esmu vāciete un piedāvāju visu veidu aizdevumu pakalpojumus

    Vai jums ļoti nepieciešams finansiāls atbalsts? Vai jums ir nepieciešams aizdevums dažādiem mērķiem? ja atbilde ir "jā", es iesaku jums sazināties ar manu firmu, izmantojot | spotcapglobalservices@gmail.com | vai nosūtiet mums ziņojumu WhatsApp: +4915758108767 | un 24 stundu laikā kontā ir aizdevums, jo mēs sniedzam lieliskus aizdevumu pakalpojumus visā pasaulē.

    Mēs piedāvājam visu veidu aizdevumu pakalpojumus (personīgais aizdevums, biznesa aizdevums un daudzi citi), mēs piedāvājam gan ilgtermiņa, gan īstermiņa aizdevumus, kā arī jūs varat aizņemties līdz pat 15 miljoniem eiro, un mēs izsniedzam aizdevumus ar zemu procentu likmi 3% gadā. Mans uzņēmums palīdzēs jums sasniegt dažādus mērķus ar plašu aizdevuma produktu klāstu.

    Es atzīstu faktu, ka likumīga aizdevuma saņemšana vienmēr ir bijusi milzīga problēma Personām, kurām ir finansiālas problēmas un kurām ir nepieciešams to risinājums, daudziem cilvēkiem ir tik grūti iegūt kapitāla aizdevumu no savām vietējām bankām vai citām finanšu iestādēm, jo augsta procentu likme, nepietiekams nodrošinājums, parāda un ienākumu attiecība, zems kredītreitings vai citi iemesli

    Vairs nav gaidīšanas laika vai stresa pilnu bankas apmeklējumu. Mūsu pakalpojums ir pieejams visu diennakti - jūs varat saņemt aizdevumu un pabeigt darījumus jebkurā laikā un vietā, kur jums tas nepieciešams

    Mēs sniedzam 24 stundu pasaules klases aizdevumu pakalpojumus. Vai jums ir jautājumi / jautājumi? - Nosūtīt e-pastu uz spotcapglobalservices@gmail.com | vai nosūtiet mums ziņojumu WhatsApp: +4915758108767 | un mēs tevi nekavējoties apmeklēsim

    Jūsu ģimenei, draugiem un kolēģiem nav jāzina, ka jums ir maz naudas, vienkārši vienkārši rakstiet mums un jūs saņemsiet aizdevumu.

    Tava finansiālā brīvība ir tavās rokās !!

    ReplyDelete


  4. Vai jums ir nepieciešams steidzams aizdevums, vai investīciju aizdevums, vai visa veida aizdevumi? Thomas Financial Enterprises ir veiksmīgs finanšu starpniecības uzņēmums, kas klientiem īpaši piedāvā finanšu paketes klientiem. mēs varam piedāvāt visu aizdevumu produktu klāstu jūsu mājas uzlabošanai. Nodrošinātiem objektiem viņi var nodrošināt minimālo aizdevumu 3 000 000 eiro un maksimāli 150 000 000 eiro. Tos var pārņemt ar elastīgiem noteikumiem līdz 120 mēnešiem. Ja viņi nodrošina aizdevumu īpašumā, viņi var piedāvāt aizdevumus no 5 000 līdz 500 000 EUR, kurus var aizņemt vairāk nekā 30 gadus. Stingri pievienojiet savu pieteikumu uz tinvestor53@gmail.com WhatsApp: + 1689-210-7004

    ReplyDelete
  5. šodien esmu sajūsmā. Esmu redzējis vairākus komentārus no cilvēkiem, kuri jau bija saņēmuši kredītu no LAPO M-F, tāpēc nolēmu pieteikties, pamatojoties uz populāriem ieteikumiem un tikai pirms dažām stundām savā kontā apstiprināju kopējo summu 28 500 eiro. Šīs ir patiešām lieliskas ziņas, un es iesaku ikvienam, kam nepieciešams īsts aizdevums, pieteikties pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    ReplyDelete
  6. Sveicieni visiem, Mans vārds ir El-zhraa, un es esmu šeit, lai dalītos liecībā par to, kā es saņēmu savu otro aizdevumu no aizdevuma kredītiestādēm. Es saņēmu aizdevumu USD 70 000 USD pēc tam, kad pabeidzu vienkāršās darbības un norādīju prasību par summu, kuru vēlos aizņemties. Mans padoms tiem, kas meklē aizdevumus vai jebkāda veida finansējumu internetā, jābūt ļoti uzmanīgiem, jo ir daudz viltus kredītu aizdevēju, kredītu kredītiestādes ir viens no labākajiem tiešsaistes kredītu aizdevējiem 100% aizdevumiem. Jūs varat sazināties ar viņiem pa e-pastu: loancreditinstitutions00@gmail.com

    WhatsApp: +393512114999

    ReplyDelete
  7. Sveiki, mani sauc Karolīna Glovskas kundze. Es dzīvoju Apvienotajā Karalistē pagājušajā nedēļā. Es meklēju steidzamu aizdevumu USD 100 000 apmērā, lai uzsāktu uzņēmējdarbību un samaksātu savus rēķinus, kuriem pieteicos uzņēmumā Rank Carlos Loan Company Dienvidāfrikā. Mani izkrāpa par 2000 USD, jo pagājušajā nedēļā es joprojām meklēju aizdevumu, taču kādu dienu redzēju, ka Darvins internetā publicēja, kā viņš iekasē maksu no aizdevuma, tāpēc es sekoju saitei zem e-pasta adreses (loancreditinstitutions00@gmail.com ) Tad es pieteicos aizdevumam $ 100 000, bet pirms pieteikšanās baidījos, ka netikšu atkal izkrāpts, tāpēc visu savu darbu nodevu Dievam un aizdevu kredītiestādēm, tāpēc to pieprasīju. Es nekavējoties pieprasīju, lai 72 stundu laikā saņemtu aizdevumu savā bankas kontā šeit, Lielbritānijā, tāpēc vēlos to izmantot. Neliela iespēja pateikt visiem šeit Apvienotajā Karalistē, lai nepiesakās nevienam aizdevumam, kas nav apdrošināts un ka es zinu, ka ir daudzi aizdevēji, kuri patiesībā nav, bet šajā gadījumā par kredītiestādēm es uzticos viņam, jo ​​esmu apmierināts ar to, ka viņš ir tiešām un viņa aizdevums ir apdrošināts, tāpēc es viņai šodien nosūtu zem viņas kontaktadreses. sazinieties ar uzņēmumu pa e-pastu: loancreditinstitutions00@gmail.com / WhatsApp: +393512114999 un arī Karolīna Glovskas kundze ir šeit, lai dzirdētu mūsu pašu liecību tāpat kā es, jo es nevaru paturēt šo lielisko stāstu no sirds, tāpēc es dalos ar katru. viena no labajām lietām, ko aizdevuma kredītiestādes ir palīdzējušas man un manai ģimenei, tāpēc uzturiet kontaktus, lai satiktos ar aizdevumu kredītiestādēm un izpirktu savu aizdevumu bez jebkādas ielas un vilšanās, gaidot jūsu lielisko liecību, un šodien mana dzīve ir mainījusi vēsturi uz Godību un Dievu. svētī jūs un jūsu ģimeni, sekojot mūsu valsts labumam Apvienotajā Karalistē un Dievs svētī aizdevumu kredītiestādes. sazinieties ar uzņēmumu pa e-pastu: loancreditinstitutions00@gmail.com / WhatsApp: +393512114999

    ReplyDelete
  8. Mani sauc Ketrīna Adamsa kundze. Es dzīvoju ASV, es vēlos izmantot šo datu nesēju, lai brīdinātu visus aizdevuma meklētājus, lai viņi būtu ļoti uzmanīgi, jo visur ir krāpnieki. Pirms dažiem mēnešiem es biju finansiāli saspringta, un mana izmisuma dēļ mani apkrāpa vairāki tiešsaistes aizdevēji. Es biju gandrīz zaudējis cerību, līdz mans draugs mani novirzīja uz ļoti uzticamu aizdevēju, kas baidās no aizdevēja, ko sauc par kredītiestādēm, kas man aizdod nenodrošinātu aizdevumu USD 115 000 apmērā četrās bankas darba dienās bez jebkāda stresa. Ja jums ir nepieciešams jebkāda veida aizdevums, vienkārši sazinieties ar viņu pa e-pastu. loancreditinstitutions00@gmail.com / WhatsApp: +393512114999 Es izmantoju šo mediju, lai brīdinātu visus aizdevuma meklētājus par elli, kurai esmu nonācis šo krāpniecisko aizdevēju rokās. Un es nenovēlu, lai pat manam ienaidniekam izietu cauri tādai ellei, ko es izgāju šo krāpniecisko tiešsaistes aizdevēju rokās, es arī vēlos, lai jūs palīdzētu man nodot šo informāciju citiem, kuriem arī ir nepieciešams aizdevums, tiklīdz jūs Es arī saņēmu jūsu aizdevumu no Džulianas Hofmanes kundzes, es lūdzu, lai Dievs dod viņai ilgu mūžu. Dievs svētī viņu mūžīgi par labajām lietām, ko viņa ir paveikusi manā dzīvē. Katrīna Adamsa kundze
    sazinieties ar: loancreditinstitutions00@gmail.com / WhatsApp: +393512114999

    ReplyDelete
  9. Mēs esam finanšu iestāde, kas specializējas projektu atbalstīšanā, palīdzot vecāka gadagājuma cilvēkiem, bezdarbniekiem, hipotēkām un pensionāriem ar procentu likmi 3% atmaksas periodā.

    Lai iegūtu vairāk informācijas, varat sazināties ar mums: mpantzagiota03@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Sveiki, vai jūs meklējat parādu konsolidācijas aizdevumu, aizdevumus bez ķīlas, biznesa aizdevumus, hipotēkas aizdevumus, automašīnu aizdevumus, studentu aizdevumus, personīgos aizdevumus, riska kapitālu utt.! Esmu privāts aizdevējs, izsniedzu aizdevumus uzņēmumiem un privātpersonām ar zemām un saprātīgām procentu likmēm 2%. E-pasts uz: christywalton355@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Vai jums ir nepieciešams ārkārtas aizdevums, lai nomaksātu parādu vai kapitāla aizdevums, lai uzlabotu savu biznesu? Vai jūs ir noraidījušas bankas un citas finanšu aģentūras? Vai jums ir nepieciešama kredīta apvienošana vai hipotēka? Nemeklējiet tālāk, jo mēs esam šeit, lai visas jūsu finansiālās problēmas atstātu aiz muguras. Sazinieties ar mums pa e-pastu: {larrybright424@gmail.com} Mēs piedāvājam ieinteresētajām pusēm aizdevumus ar saprātīgu procentu likmi 2%. Diapazons ir no 5 000,00 eiro līdz 100 000 000,00 eiro

    ReplyDelete
  12. Vai jums ir nepieciešams ārkārtas aizdevums, lai nomaksātu parādu vai kapitāla aizdevums, lai uzlabotu savu biznesu? Vai jūs ir noraidījušas bankas un citas finanšu aģentūras? Vai jums ir nepieciešama kredīta apvienošana vai hipotēka? Nemeklējiet tālāk, jo mēs esam šeit, lai visas jūsu finansiālās problēmas atstātu aiz muguras. Sazinieties ar mums pa e-pastu: {larrybright424@gmail.com} Mēs piedāvājam ieinteresētajām pusēm aizdevumus ar saprātīgu procentu likmi 2%. Diapazons ir no 5 000,00 eiro līdz 100 000 000,00 eiro

    ReplyDelete
  13. Labdien! Laipni lūdzam Spotcap Global Financial Services! Mani sauc Klaudija Kleina, esmu aizdevējs un arī finanšu konsultante. Piedāvāju visa veida aizdevumu pakalpojumus

    Vai jums ļoti nepieciešams finansiāls atbalsts? Vai jums ir nepieciešams aizdevums dažādiem mērķiem? ja jūsu atbilde ir jā, es ieteikšu sazināties ar manu uzņēmumu, izmantojot | spotcapglobalservices@gmail.com | vai sūtiet īsziņu vietnē WhatsApp, izmantojot: +31642117819 | un jums ir aizdevums savā kontā 24 stundu laikā, jo mēs sniedzam lieliskus aizdevuma pakalpojumus visā pasaulē.

    Mēs piedāvājam visa veida aizdevuma pakalpojumus (personīgais aizdevums, biznesa aizdevums un daudz ko citu), piedāvājam gan ilgtermiņa, gan īstermiņa aizdevumus, kā arī jūs varat aizņemties līdz 15 miljoniem eiro un izsniedzam aizdevumus ar zemu procentu likmi 3% gadā. Mans uzņēmums palīdzēs jums sasniegt dažādus mērķus ar plašu aizdevumu produktu klāstu.

    Es atzīstu faktu, ka likumīga aizdevuma saņemšana vienmēr ir bijusi milzīga problēma Personām, kurām ir finansiālas problēmas un kurām ir nepieciešams to risinājums, daudziem cilvēkiem ir tik grūti saņemt kapitāla aizdevumu no vietējām bankām vai citām finanšu iestādēm, jo augsta procentu likme, nepietiekams nodrošinājums, parāda attiecība pret ienākumiem, zems kredītreitings vai kādi citi iemesli

    Vairs nav gaidīšanas laika vai stresa banku apmeklējumu. Mūsu pakalpojums ir pieejams 24 stundas diennaktī - jūs varat saņemt aizdevumu un pabeigt darījumus jebkurā laikā un vietā

    Mēs sniedzam 24 stundu pasaules klases aizdevuma pakalpojumus. Jautājumiem/jautājumiem? - Sūtīt e-pastu uz | spotcapglobalservices@gmail.com | vai sūtiet īsziņu vietnē WhatsApp, izmantojot: +31642117819 | & Saņemiet atbildi nekavējoties

    Jūsu ģimenei, draugiem un kolēģiem nav jāzina, ka jums ir maz naudas, vienkārši rakstiet mums, un jūs saņemsiet aizdevumu.

    Jūsu finansiālā brīvība ir tavās rokās!!

    ReplyDelete
  14. Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanu:
    UZŅĒMUMS: Iskandar Lestari aizdevumu uzņēmums
    e_mail:[[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]]
    Mūsu pakalpojumi... 100% garantija

    VAI JUMS NEPIECIEŠAMS FINANSIĀLA PALĪDZĪBA?
    VAI JŪS ESAT KĀDĀ FINANŠU KRĪZĒ?
    VAI JUMS NEPIECIEŠAMS LĪDZEKĻI, LAI UZSĀKTU SAVU UZŅĒMUMU?
    VAI JUMS NEPIECIEŠAMS LĪDZEKĻI PARĀDA NODROŠINĀŠANAI?
    VAI JUMS NEPIECIEŠAMS LĪDZEKĻI, LAI ATMAKSĀTU RĒĶINUS VAI UZSĀKT LABU UZŅĒMĒJDARBĪBU?

    VAI JUMS IR ZEMS KREDĪTA REZULTĀTS UN JUMS IR GRŪTI IEGŪT KAPITĀLA PAKALPOJUMUS NO VIETĒJĀM BANKĀM UN CITIEM FINANŠU INSTITŪTĀM?

    ŠEIT IR JŪSU IESPĒJA IEGŪT FINANŠU PAKALPOJUMUS NO MŪSU UZŅĒMUMA. MĒS PIEDĀVĀJAM ŠĀDU FINANSĒJUMU PERSONĀM-

    *KOMERCIJAS FINANSES
    *PERSONĪGĀS FINANSES
    *BIZNESA FINANSES
    *CELTNIECĪBAS FINANSES
    *UZŅĒMĒJDARBĪBAS FINANSES UN DAUDZ CITU:

    SĪKĀKĀK INFORMĀCIJAS LAIKĀ SAZINIETIES AR MUMS, IZMANTOJIET
    .
    Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanu:
    UZŅĒMUMS: Iskandar Lestari aizdevumu uzņēmums
    e_mail:[[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]]
    Mūsu pakalpojumi... 100% garantija

    ReplyDelete
  15. Vai jums ir nepieciešams ātrais kredīts?

    Laipni lūgti visi! Mūsu aizdevuma kapacitāte svārstās no 2 000 līdz 3 500 000 eiro ar saprātīgu procentu likmi 2% ar ļoti vienkāršiem un bez problēmām. Ja jūs interesē, lūdzu, atstājiet savu ziņu uz e-pastu: (richardcosmos5@gmail.com)

    Steidzami aizdevuma piedāvājums.

    ReplyDelete
  16. Mēs piedāvājam dažādus aizdevumus privātpersonām (personas aizdevums) un sadarbības organizācijām ar procentu likmi 2% gadā. Tas ir paredzēts, lai palīdzētu jums izpildīt savas finansiālās saistības, jo īpaši saistībā ar notiekošo pasaules finanšu krīzi. Jūs varat aizņemties no 1 000 līdz 500 000 000 (mārciņas, eiro vai dolāri). Lai iegūtu papildu informāciju, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu (dakany.endre@gmail.com) Ar cieņu.

    Aizdevuma piedāvājums

    ReplyDelete
  17. Fark etme!! Fark etme!! Fark etme!!

    İşletmenizi Yeniden Finanse Etmek mi İstiyorsunuz? Faturanızı güvence altına almak için gerçek bir Çevrimiçi krediye ihtiyacınız var mı? Yeni bir iş kurmak mı? Kişisel bir krediye ihtiyacınız var mı? veya İşletme Kredisi, projenizin yeni finansmanına başlamak için en ucuz %1,5 faiz oranıyla hızlı ve kolay bir kredi başvurusunda bulunun. Bize e-posta yoluyla ulaşın:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]


    SERVİSİMİZ

    * Konut Kredisi
    * Taşıt Kredileri
    * Mortgage kredileri
    * İşletme Kredileri
    * Finansal Araçlar
    * Bireysel kredi

    İş teklifinizi veya genişlemenizi başlatmak için büyük miktarda sermayeye mi ihtiyacınız var? Banka veya komisyoncu, Kredi Puanının Düşüklüğü veya Teminat Eksikliği nedeniyle Kredi Başvurusunu reddetti mi? Olası ticari işbirliği için bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin. Hem vatandaşlar hem de vatandaş olmayanlar için teminatlı kredi hizmetleri sunuyoruz.

    Bugün bize e-posta yoluyla ulaşın:
    WhatsApp: +628227405059
    [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    ReplyDelete
  18. Labdien,

    Kasiera bažas var sarežģīt uzņēmuma vai privātpersonas finanšu pārvaldību. Atjaunojamais aizdevums (Aizdevums uzņēmumam - Personīgais aizdevums - Nekustamā īpašuma aizdevums - Investīciju kredīts - Aizdevums parādu konsolidācijai - Aizdevums kredīta dzēšanai) var būt risinājums jums. Ja jūtat vajadzību pēc aizdevuma pieteikuma, lūdzu, sazinieties ar mani, lai iegūtu papildinformāciju, lūdzu: dakany.endre@gmail.com

    Ar laba vēlējumiem.

    ReplyDelete
  19. Labdien un laipni lūdzam Spotcap Global Financial Services! Mani sauc Klaudija Kleina, esmu aizdevējs un arī finanšu konsultante. Piedāvāju visa veida aizdevumu pakalpojumus

    Vai jums ļoti nepieciešams finansiāls atbalsts? Vai jums ir nepieciešams aizdevums dažādiem mērķiem? ja jūsu atbilde ir jā, es ieteikšu sazināties ar manu uzņēmumu, izmantojot | spotcapglobalservices@gmail.com | vai sūtiet īsziņu vietnē WhatsApp, izmantojot: +31642117819 | un jums ir aizdevums savā kontā 24 stundu laikā, jo mēs sniedzam lieliskus aizdevuma pakalpojumus visā pasaulē.

    Mēs piedāvājam visa veida aizdevuma pakalpojumus (personīgais aizdevums, biznesa aizdevums un daudz ko citu), piedāvājam gan ilgtermiņa, gan īstermiņa aizdevumus, kā arī jūs varat aizņemties līdz 15 miljoniem eiro un izsniedzam aizdevumus ar zemu procentu likmi 3% gadā. Mans uzņēmums palīdzēs jums sasniegt dažādus mērķus ar plašu aizdevumu produktu klāstu.

    Es atzīstu faktu, ka likumīga aizdevuma saņemšana vienmēr ir bijusi milzīga problēma Personām, kurām ir finansiālas problēmas un kurām ir nepieciešams to risinājums, daudziem cilvēkiem ir tik grūti saņemt kapitāla aizdevumu no vietējām bankām vai citām finanšu iestādēm, jo augsta procentu likme, nepietiekams nodrošinājums, parāda attiecība pret ienākumiem, zems kredītreitings vai kādi citi iemesli

    Vairs nav gaidīšanas laika vai stresa banku apmeklējumu. Mūsu pakalpojums ir pieejams 24 stundas diennaktī - jūs varat saņemt aizdevumu un pabeigt darījumus jebkurā laikā un vietā

    Mēs sniedzam 24 stundu pasaules klases aizdevuma pakalpojumus. Jautājumiem/jautājumiem? - Sūtīt e-pastu uz | spotcapglobalservices@gmail.com | vai sūtiet īsziņu vietnē WhatsApp, izmantojot: +31642117819 | & Saņemiet atbildi nekavējoties

    Jūsu ģimenei, draugiem un kolēģiem nav jāzina, ka jums ir maz naudas, vienkārši rakstiet mums, un jūs saņemsiet aizdevumu.

    Jūsu finansiālā brīvība ir tavās rokās!!

    ReplyDelete
  20. Sveiki,
    Es esmu Maika Čērča finanšu aizdevums, likumīgs aizdevuma aizdevējs, mēs izsniedzam aizdevumus
    uz personīgo kredītu, mājokļa kredītu, aizdevumiem automašīnas iegādei, studentu kredītam, parādiem
    konsolidācijas aizdevums, nenodrošināts aizdevums, riska kapitāla aizdevumi un uzņēmumiem
    ieguldīt un atrisināt finanšu problēmas utt ... mūsu aizdevumi viegli un dalīties
    kapitāls 150 miljonu eiro apmērā, plāno aizdot privātpersonām īstermiņā un ilgtermiņā,
    termiņš ir no 500 līdz 100 miljoniem eiro visiem nopietniem cilvēkiem,
    uzticams, un integrēt tā vēlas veikt aizdevumu. Mana procentu likme 2%, ja
    Jūs interesē mūsu aizdevuma piedāvājums, lūdzu, sazinieties ar mums uz e-pasta adresi
    Vārds: Maika kungs
    E-pasts: agborloanfirm@gmail.com vai sūtiet man ziņojumu WhatsApp +393509685253

    ReplyDelete
  21. Vai jums nepieciešama finansiāla palīdzība? Aizdevumi privātpersonām? biznesa aizdevumi? hipotekārais kredīts? uzņēmuma kredīts? Lauksaimniecība un projektu finansējums? Izsniedzam kredītu ar procentu likmi 2%! Sazināties: (dakany.endre@gmail.com)

    Aizdevuma piedāvājums.

    ReplyDelete
  22. Sveiki,
    Es esmu Maika Čērča finanšu aizdevums, likumīgs aizdevuma aizdevējs, mēs izsniedzam aizdevumus
    uz personīgo kredītu, mājokļa kredītu, aizdevumiem automašīnas iegādei, studentu kredītam, parādiem
    konsolidācijas aizdevums, nenodrošināts aizdevums, riska kapitāla aizdevumi un uzņēmumiem
    ieguldīt un atrisināt finanšu problēmas utt ... mūsu aizdevumi viegli un dalīties
    kapitāls 150 miljonu eiro apmērā, plāno aizdot privātpersonām īstermiņā un ilgtermiņā,
    termiņš ir no 500 līdz 100 miljoniem eiro visiem nopietniem cilvēkiem,
    uzticams, un integrēt tā vēlas veikt aizdevumu. Mana procentu likme 2%, ja
    Jūs interesē mūsu aizdevuma piedāvājums, lūdzu, sazinieties ar mums uz e-pasta adresi
    Vārds: Maika kungs
    E-pasts: agborloanfirm@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Sveiki, dāmas un kungi! Vai jums ir nepieciešama finansiāla palīdzība? Es esmu Sjūzena Bensone. Esmu aizdevējs un arī finanšu konsultants.

    Vai jums ir nepieciešams biznesa aizdevums, personīgais aizdevums, hipotēkas aizdevums vai aizdevums, lai pabeigtu savu projektu? Ja jūsu atbilde ir jā, es iesaku sazināties ar manu uzņēmumu. Mēs sniedzam visa veida aizdevumu pakalpojumus, tostarp ilgtermiņa un īstermiņa aizdevumus, nodrošinātus un nenodrošinātus aizdevumus un daudz ko citu. Lai iegūtu papildinformāciju, rakstiet mums pa e-pastu: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) vai rakstiet man tieši uz WhatsApp, izmantojot: +447360502110, un saņemiet atbildi vienā mirklī.

    Aizdevums no uzticama un kompetenta uzņēmuma ir tas, kas jums nepieciešams, lai sasniegtu savu mērķi. Mēs esam visaptverošs finanšu pakalpojumu uzņēmums un esam apņēmušies palīdzēt jums īstenot visas jūsu vēlmes. Mēs specializējamies strukturētu finanšu risinājumu nodrošināšanā privātpersonām un uzņēmumiem visefektīvākajā un ātrākajā veidā.

    * Jūs varat pieteikties aizdevumam jebkurā laikā un vietā.
    * Elastīga summa – Jūs izlemjat, cik daudz vēlaties aizņemties.
    * Ātrs tiešais finansējums — saņemiet aizdevumu 24 stundu laikā pēc apstiprināšanas.
    * Elastīga procentu likme 3%.
    * Augsts apstiprināšanas līmenis
    * Elastīga atmaksa — jums ir jāizvēlas atmaksas datums — katru nedēļu, mēnesi vai gadu 1–30 gadu garumā.
    * Vienkārša tiešsaistes lietojumprogramma.
    * Personalizētas konsultācijas un zināšanas.
    * Nav slēptu maksu

    Nepalaidiet garām iespēju finanšu trūkuma dēļ. Sazinieties ar manu uzņēmumu tagad, mēs varam jums palīdzēt ar aizdevumu, jo esam palīdzējuši daudzām personām un organizācijām, kuras visā pasaulē ir saskārušās ar finansiālām grūtībām

    Lai iegūtu papildinformāciju par mūsu aizdevuma piedāvājumu, lūdzu, nosūtiet mums savu aizdevuma pieprasījumu caur
    E-pasts: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    WhatsApp: +447360502110

    Starpnieki / konsultanti / brokeri ir laipni aicināti piesaistīt savus klientus un ir 100% aizsargāti. Pilnīgā pārliecībā mēs strādāsim kopā visu iesaistīto pušu labā.

    ReplyDelete
  24. Sveiki,
    Es esmu Maika Čērča finanšu aizdevums, likumīgs aizdevuma aizdevējs, mēs izsniedzam aizdevumus
    uz personīgo kredītu, mājokļa kredītu, aizdevumiem automašīnas iegādei, studentu kredītam, parādiem
    konsolidācijas aizdevums, nenodrošināts aizdevums, riska kapitāla aizdevumi un uzņēmumiem
    ieguldīt un atrisināt finanšu problēmas utt ... mūsu aizdevumi viegli un dalīties
    kapitāls 150 miljonu eiro apmērā, plāno aizdot privātpersonām īstermiņā un ilgtermiņā,
    termiņš ir no 500 līdz 100 miljoniem eiro visiem nopietniem cilvēkiem,
    uzticams, un integrēt tā vēlas veikt aizdevumu. Mana procentu likme 2%, ja
    Jūs interesē mūsu aizdevuma piedāvājums, lūdzu, sazinieties ar mums uz e-pasta adresi
    Vārds: Maika kungs
    E-pasts: agborloanfirm@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Are you in need of Urgent Loan Here no collateral required all problem regarding Loan is solve between a short period of time with a low interest rate of 2% We Are Here To Show You A Better Way To Financial Freedom please contact US no matter your location (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti

    ReplyDelete